Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

80 nap alatt a föld körül

Az első és eredeti webmusical

Címkék

változat

2008.08.09. 14:36 8x80

Szabolcs barátom megkért, hogy az egyik dalszöveg helyett írjak másikat egy kicsit hosszabb sorokkal és kötetlenebb versformával, esetleg változó rímképlettel. Megtettem . A szám a N:o 21, a Szerelmi duett. Íme az új szöveg és már fenn is van a zene a Főoldalon. Nekem nagyon tetszik, szerintem sokkal szebb a zene mint a szöveg, bár tagadhatatlan, hogy az is jobban sikerült mint az előző! Kiváncsian várom, mi lesz a következő amit át kell írnom. ( Ha így folytatjuk akkor a  bemutató dátuma.:))

N.o. 21.

Oly könnyen nevet, míg gyermek az ember
Még szép a világ és egyszerű
Tiszta a szíve s a gonosznak
Híre se hamva még.

Oly könnyen nevet míg gyermek az ember
Még jó a világ és csupa derű
Minden csak játék, a sorsunk is
Vár még, csak lesben áll.

Oly könnyen sír  amíg gyermek az ember
Még forró a könnye és varázslatos
Fájdalmat, bánatot, félelmet,
Kegyelmesen tisztára mos.

Jó lenne újra gyermeknek lenni
Itt állni tisztán és sértetlenül.
Kezedhez érnék
Többé nem félnék
Szemedben ég még a gyermeki tűz
Próbáljunk újra
Könnyen szeretni
Meglátni tisztán, mi van belül
Kezedhez érek
Többé nem félek
Szívünkben éled a gyermeki tűz!
Nincs más esély!
Bújjunk el várunkba a világ elől!
Nincs más esély!
Feledjünk minden rémképet el!
Fogd a kezem!
Repülj velem!
Nem kell más semmi, mert itt vagy nekem!
Ez szerelem!
Az életem!
Nincs más esély!
Nem kell már más!
A világot bejártam, tudom mit ér!
Szívemhez ér!
Többé nem fél!
A kislány az erdőből tisztásra ér!
Magunk vagyunk!
Nem alkuszunk!
Örökre egymás szívében lakunk!
Eltűnt a gond!
Kívül rekedt!
Új játékba kezd: két felnőtt gyerek!
 

J.L.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://8x80.blog.hu/api/trackback/id/tr50608041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.08.09. 16:18:41

Jéééé, új poszt!!!
Tényleg jobb ez az epigrammikus változat, mint az előző zakatolása.
De akkor most ez egy duett, tehát úgy kell elképzelni, hogy a második rész sorait egymás mellett éneklik? Rgyik az egyiket, másik a másikat?
Én még a zenét és szöveget sem tudom együtt elképzelni :-( De nem is nekem kell hallanom :-)

Áfonyka 2008.08.11. 17:46:29

éljen-éljen, naCCerű!!!!!!!
gyönyörű a dallam! na jó, a szöveg se rossz ;-)
(én se nagyon tudom összerakni, többször elcsúsztam - már ha ott van az ének, ahol gondolom...)

Áfonyka 2008.08.14. 08:29:38

Boldog születésnapot, Jaci!!!

jaci 2008.08.16. 09:39:00

SEgítség! Hackelik az oldalunkat! Aki tud tanácsot adni, hogyan frissíthetjük a joomlát az tegye meg sürgősen!
Jaci
süti beállítások módosítása